dinsdag 22 april 2008

ONCE UPON A TIME ...

EVEN VOORSTELLEN... Ik ben een Antwerpse filmliefhebber, nickname 'Freaky Otter'. Altijd al fan geweest met zowat alles wat met beeld en beeldvorming te maken heeft (strips, games, kunst, clips, ...), maar films hebben toch altijd wel een topspot-plaatsje gehad. Van m'n vroegste filmherinneringen bij de Bomma, waar ik vooral gefascineerd geraakte door filmmusicals zoals 'Seven Brides for Seven Brothers', van den tijd van de 'Rex', de 'Rubens' en den 'Odeon' in 't Stad en het kijken naar de 'beelekes' in de Appelmansstraat, tot meer recente 'wow'-ervaringen zoals '300', van het cinefiele virus zal ik nooit meer genezen. Voor wie m'n smaak al wat wil leren kenen: mijn filmcollectie (i.e. mijn DVD-collectie; mijn vroegere video's staan er niet bij) staat ook te bewonderen op het net. Neem hier dus maar gerust eens een kijkje. En reken maar, de collectie wordt regelmatig aangevuld. WAAROM DEZE BLOG ? Omdat ik dus zoveel goeie films zie en m'n passie niet altijd met iedereen kan delen. Daarom m'n meningen en vooral m'n goeie smaak dus maar de WWW insturen en met virtuele geestesgenoten delen. WAT ZUL JE HIER VINDEN ? Om te beginnen reviews van recent bekeken films, filmlijstjes, collectieuitbreidingen , ... Later misschien ook meer previews, fun 'n facts, ...

Geen opmerkingen: