zondag 27 april 2008

THE BIRTHDAY OTTER RETURNS

Had ik net niet verklaard dat ik nog veel tijd moest vinden om al die films te zien ? 't Zal dus nog erger worden met de kadokes van m'n parents en m'n zus erbij :-) Want ook volgende films mogen vanaf nu in mijn nu al veel te kleine DVD-kast prijken. Mean Streets: Vroeger werk van Martin Scorcese, met een jonge Robert de Niro in de hoofdrol. Een James Stewart box (toch wel een van mijn favoriete, zo niet meest favoriete acteur) met 3 westerns: Bend of the River, Shenandoah en Winchester '73. En astemblieft!: The Ultimate Pedro Almadovar Collection. Oftewel Dark Habits, Matador, What Have I Done to Deserve This?, La Mala Educacion, High Heels, Live Flesh, Atame!, Habla con ella, Todo sobre mi madre, The Flower of My Secret, La ley del deseo, Mujeres al borde de un ataque de nervios, Kika en Volver, allemaal verpakt in een piepklein doosje. Een welgemeende "Olé" is hier wel op zijn plaats. Iemand dus verlof op overschot ?

1 opmerking:

crashtestmommy zei

Kom eens kijken, ge hebt ne schone Val Saint Lambert kristal van mij gekregen.Ja sorry hè ;-)